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실습계획서/설문지 발표 안내(Training Schedule/Survey Presentation)

작성자
보건대학원
작성일
2018-05-23
조회
242

- 일시: 2018년 6월 8일(금) 오후 6:30 ~

- 장소: 221동 202호

 

* 발표(Presentation)

- 발표 시간은 10분이며, 발표 후 질의/토의 시간은 10분입니다(발표 순서는 1→5조 순으로 진행).

- 아래의 내용을 첨부하여 6월 8일(금) 오후 1시까지 조교에게 이메일(soomin.goo@snu.ac.kr)로 보내주십시오.

 1) 발표 자료(ppt, pdf 파일 둘 다)

 2) 발표자 명

 3) 수정된 설문지

 

* 발표 자료에는 실습 계획과 예산 등을 제시하여 주십시오.

* 출석: 출석은 발표 시간 5분 전에 호명합니다.

        전체 출석 후, 대답하지 않은 학생에 한하여 1회 재 호명합니다.

        그 이후의 출석 확인은 무조건 지각 처리됨을 유념해주시기 바랍니다.

* 간단한 저녁 식사가 오후 6시부터 제공됩니다.

* 일정은 다소 변경될 수 있으며, 변경사항이 있을 경우 공지 드리겠습니다.

 

 

Date: June 8th (Fri), 2018 @ 6:30 p.m. ~

Location: Room 202, Bldg. 221

 

* Presentation

- Presentation time is 10 minutes. After the presentation, we will have a Q&A and discussion section for 10 minutes.

  (Order of the presentation will be from 1-5.)

- Please send the following information found below to TA (soomin.goo@snu.ac.kr) by Friday, June 8th @ 1 p.m. via e-mail.

 1) Presentation slides (ppt and pdf file)

 2) Speaker's name

 3) Revised Survey

 

* Please include the Training schedule and budget.

* TA will take attendace 5 minutes before the presentation starts.

  TA will call the names of the students who did not respond after calling out each student's names once.

  Those who arrive after attendance will be marked as 'late'.

* A light dinner will be provided from 6 p.m.

* The schedule is subject to be changed. Any changes will be announced in the class and updated on web site.